FAQ's
Welkom bij onze FAQ, we zijn zo blij dat u hier bent en als klant. We hebben geprobeerd de meest voorkomende vragen te beantwoorden.
Verzending en retourneren
Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over verzending, retourneren en ruilen.
Hoe lang duurt het voordat een bestelling wordt verzonden?
Wij verzenden doorgaans binnen 1-2 werkdagen na bestelling.
Waar wordt het product verzonden?
Accu's en e-bike ombouwsets worden verzonden vanuit ons magazijn in Duitsland. Sommige accessoires worden verzonden vanuit magazijnen buiten Duitsland.
Hoe retourneer ik een product?
Als u vragen hebt en het product wilt retourneren, neem dan contact op met ons service-e-mailadres. Wij zullen u een gratis retourlabel verstrekken of het op eigen kosten retourneren volgens het servicebeleid van Yose Power.
Hoe kan ik een verkeerd artikel ruilen als ik het heb gekocht?
Neem contact op met onze sales service e-mail, wij zullen u een retouradres geven. Wanneer u het verkeerde product naar ons magazijn retourneert, kunnen wij het ruilen of terugbetalen, en dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.
Bestellingen
Hieronder staan enkele veelgestelde vragen over bestellingen.
Moet ik verzendkosten betalen?
Momenteel vereisen geen van onze producten betaling van verzendkosten.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als het product nog niet is verzonden, annuleren wij het rechtstreeks voor u. Als het product is verzonden, moet u het pakket weigeren.
Kan ik betalen met creditcard of in termijnen?
We ondersteunen de meeste creditcardbetalingen en Klarna-termijnbetalingen en Betaal nu en Betaal later. We ondersteunen ook belangrijke betaalmethoden zoals PayPal, Apple Pay en Google Pay.
Hoe kan ik het adres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Als u het afleveradres wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als het product nog niet is verzonden, wijzigen wij het voor u. Als het product is verzonden, kunnen wij het afleveradres niet rechtstreeks wijzigen, u moet contact opnemen met het koeriersbedrijf.
Producten
Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over onze producten.
Zijn de producten die op deze website worden verkocht dezelfde als die op Amazon en eBay?
De producten die op de officiële website van Yose Power worden verkocht, zijn exact hetzelfde als die op Amazon en eBay. Wij zijn hetzelfde bedrijf en de producten worden vanuit hetzelfde magazijn verzonden.
Kunnen Yose Power-batterijen vervangen worden door batterijen van hetzelfde type van andere merken?
Meestal kunnen onze batterijen hetzelfde type batterijen van andere merken vervangen, maar u moet wel zorgvuldig de grootte, de ontlaadpoort en andere relevante informatie controleren.
Zijn de producten van Yose Power gecertificeerd?
De producten van Yose Power zijn grondig getest in laboratoria en gecertificeerd. Bovendien beschikken onze producten over CE- en andere certificaten die voldoen aan de Europese normen.