Terugbetaling
Bedankt voor het winkelen bij YOSEPOWER. Wij verwerken uw retourverzoek binnen 48 uur op werkdagen. De terugbetaling wordt binnen 48 uur na bevestiging van de retourzending van de producten op werkdagen voltooid. U kunt ook contact met ons opnemen wanneer het geretourneerde pakket arriveert om zo snel mogelijk een terugbetaling te krijgen.
Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, staan wij voor u klaar. Onze producten kunnen binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoop van het product worden geretourneerd. Een nieuw product kan worden geruild voor een ander product of worden geretourneerd voor een terugbetaling.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet u ervoor zorgen dat:
1. Het product in de afgelopen 30 dagen is gekocht
2. Het product in de originele verpakking zit.
3. Het product niet is gebruikt of beschadigd.
4. U de bon of het aankoopbewijs hebt.
Let op
1. Producten die niet aan deze criteria voldoen, komen niet in aanmerking voor retournering.
2. Stuur het product met de originele verpakking en de bon of het aankoopbewijs en het RMN-nummer, samen met een briefje waarin staat of u het product wilt ruilen (en zo ja, welk ander product u wilt bestellen) of een terugbetaling.
3. Neem contact met ons op via e-mail: service@yosepower.com om het adres te krijgen.
Verzendkosten
Verzendkosten die worden gemaakt in verband met het retourneren van een product, worden niet terugbetaald.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten en voor het risico van verlies of schade aan het product tijdens de verzending, zowel van als naar YOSE POWER.
Beschadigde artikelen
Als u een beschadigd product hebt ontvangen, meld dit dan onmiddellijk aan ons voor hulp.
Aanbiedingen
Helaas kunnen artikelen in de aanbieding niet worden geretourneerd. Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald.
Neem contact met ons op
Als u vragen hebt over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact met ons op via e-mail: service@yosepower.com